Διαφήμιση είναι διαδικασία γνωστοποίησης και επηρεασμού του καταναλωτικού κοινού για ένα προϊόν ή μία υπηρεσία επί πληρωμή. Η διαφήμιση μπορεί να χρησιμοποιεί άλλοτε συγκινησιακά χαρακτηριστικά (επίκληση στο συναίσθημα) που συνδέουν τον χρήστη με την αγορά ή την χρήση του προϊόντος και άλλοτε λογικά χαρακτηριστικά (επίκληση στη λογική) όπως τεχνικά χαρακτηριστικά και πλεονεκτήματα του προϊόντος σε σχέση με τα ανταγωνιστικά. Η διαφήμιση ανήκει στο μείγμα προβολής και επικοινωνίας του τμήματος Μάρκετινγκ. ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΔΟΥΜΕ!!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια των αναγνωστών του blog είναι πάντα ευπρόσδεκτα. Προκειμένου να προφυλάξουμε κάθε φίλο του Συλλόγου αλλά και κάθε χρήστη των υπηρεσιών του blog, τα σχόλια θα επιτρέπονται μόνο σε κάθε χρήστη, σε εγγεγραμμένα μέλη και σε αναγνώστες σχολιαστές που θα επισυνάπτουν το email τους. Η παραπάνω ενέργεια κρίθηκε απαραίτητη ώστε οι απαντήσεις που θα δίνονται και ο διάλογος που πιθανόν να ακολουθήσει να γίνεται με όρους επωνυμίας και όχι με την προκάλυψη της ανωνυμίας.