Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου 2013

O Βασίλης Παπανικόλας απαντά στον Δημήτρη Βαρνάβα - Έπραξα το επιβαλλόμενο καθήκον μου -


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Χθες είχα την εξαιρετική «τιμή» να ασχοληθεί προσωπικά με μένα ο κ. Δημήτρης Βαρνάβας, Πρόεδρος της ΟΕΝΓΕ.
Μου «καταλογίζει» το γεγονός ότι απλά ζήτησα να εφαρμόζεται ο νόμος, ο οποίος προβλέπει 48ωρη προειδοποίηση πριν την απεργία, προθεσμία την οποία η ΟΕΝΓΕ θεωρεί ως περιττή πολυτέλεια όσον αφορά την ενημέρωση των Νοσοκομείων και τη δυνατότητα τους να τους δοθεί ο χρόνος να τροποποιήσουν τα προγράμματά τους.
Το «έγκλημα» ειδικότερα που μου καταλογίζουν ήταν η «αυθάδεια» μου να απαιτήσω από τους γιατρούς να χειρουργηθούν οι ασθενείς που είχαν προγραμματισθεί για την επόμενη μέρα, πολλοί από τους οποίους είχαν σταματήσει την φαρμακευτική τους αγωγή και παρέμεναν νηστικοί.
Θεωρώ λοιπόν ότι η εν λόγω ανακοίνωση επιβεβαιώνει ότι δεν έπραξα κάτι πέραν του επιβαλλομένου καθήκοντος μου και Δηλώνω ότι μαθήματα δημοκρατικής συμπεριφοράς και νομικίστικων απειλών δεν δέχομαι από κανένα.
Για την ιστορία, η συμμετοχή στην απεργία της 24ης και 25ης Σεπτεμβρίου, στο Νοσοκομείο Ρόδου απείργησαν στις 24/9/13 1 ιατρός και στις 25/9/13 1 ιατρός και 1 υπάλληλος του Κ.Υ. Αρχαγγέλου, άρα «τρικυμία εν ποτηρίω».


Ο ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ
του Γεν. Νοσοκομείου Ρόδου –Κω-Καλύμνου

ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΣ 


ΥΓ:1. 48 ΩΡΕΣ ΠΡΙΝ ΗΤΑΝ ΚΥΡΙΑΚΗ
      2. ΔΕΝ ΚΑΤΑΜΕΤΡΗΘΗΚΑΝ ΠΟΤΕ ΟΙ ΑΠΕΡΓΟΙ 

Δεν υπάρχουν σχόλια: