Πέμπτη 4 Νοεμβρίου 2010

ΣΟΒΑΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΝΕΦΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΛΙΝΙΚΗΣ

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ & ΠΡΟΝΟΙΑΣ
ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΡΟΔΟΥ
ΝΕΦΡΟΛΟΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ
Διευθυντής: Δρ. Π. Αληβάνης
85100 Ρόδος
τηλ. 22410 80051
fax 22410 65652
Εξαιρετικά Επείγον

4 Νοεμβρίου 2010

Διοικητή
Γενικού Νοσοκομείου Ρόδου
Εσωτερική Διανομή: Διευθυντή Ιατρικής Υπηρεσίας
Επιστημονικό Συμβούλιο
Κοινοποίηση: Σύλλογο Νεφροπαθών Ρόδου (ιδιοχείρως)
Κύριε Διοικητά,
Είναι εν γνώσει σας, μετά την τηλεφωνική επικοινωνία που είχαμε, η αποχώρηση της Αγροτικού γιατρού κ. Κ……… από το Νεφρολογικό Τμήμα λόγω μη ανανέωσης της παράτασης της και η αδυναμία άμεσης αντικατάστασής της λόγω της παραίτησης του κ. Κ……. από τη θέση του. Αυτό που δεν σας είναι πιθανώς γνωστό, λόγω της απουσίας σας, είναι το ότι ο Επιμελητής Α κ. Α………..κατέθεσε από 25/10/2010 αίτηση παραίτησης και προτίθεται να αποχωρήσει από την υπηρεσία στα μέσα Νοεμβρίου.
Είναι προφανές ότι είναι αδύνατον ο ένας εναπομείνας γιατρός να καλύψει μια Κλινική, δύο Μονάδες, Εξωτερικά ιατρεία, επείγοντα, συμβουλευτική, εφημερίες. Επίσης είναι γνωστό ότι είναι αδύνατο να βρεθεί σε σύντομο χρονικό διάστημα νεφρολόγος είτε μόνιμος είτε επικουρικός. Επομένως αν θέλουμε να εξακολουθήσει να λειτουργεί η Νεφρολογική Κλινική πρέπει να καλυφθούν, τουλάχιστον προσωρινά, και οι δυο θέσεις από τους υπάρχοντες γιατρούς του Νοσοκομείου.
Η πρόταση μου όσον αφορά τον ειδικό γιατρό είναι να αποσπασθεί στο Νεφρολογικό Τμήμα, μέχρι την πλήρωση της θέσης από ειδικό Νεφρολόγο, ένας εκ των Παθολόγων του Νοσοκομείου (ή η κ. Σ…………, που και στο παρελθόν κάλυψε το τμήμα ή ο κ. Γ………..). Όσον αφορά τον αγροτικό να μετακινηθεί κάποιος αγροτικός γιατρός που κάνει το τρίμηνο του μέχρι να αναλάβει υπηρεσία ο αγροτικός γιατρός του ΚΥ Εμπωνας που θα αντικαταστήσει την κ. Κ…………
Κύριε Διοικητά, δυστυχώς τελευταία αρκετές φορές αναγκάστηκα να κάνω εκπτώσεις αναφορικά με αυτό που θεωρώ το ελάχιστα ασφαλές πλαίσιο προσωπικού για τη λειτουργία του Νεφρολογικού Τμήματος. Και αυτό γιατί πράγματι είναι κρίμα να διαλυθεί κάτι που με τόσο κόπο κτίσαμε κι εγώ και οι συνεργάτες μου όλα αυτά τα χρόνια. Θεωρώ όμως ότι τώρα έχουμε φτάσει στον πάτο και δεν είμαι διατεθειμένος να υποχωρήσω επ’ ουδενί από τις προαναφερόμενες προτάσεις όχι μόνο για το όποιο καλό όνομα του τμήματος ή το δικό μου αλλά κυρίως για το καλό των ασθενών μας. Επομένως σε περίπτωση που δεν υλοποιηθούν τα προαναφερόμενα θα πρέπει να διακοπεί η λειτουργία της Νεφρολογικής Κλινικής και τα νεφρολογικά περιστατικά να αντιμετωπίζονται από τους Παθολόγους και η δική μου συμβολή να περιορισθεί σε συμβουλευτικό μόνο ρόλο. Αν αυτό δεν γίνει αποδεκτό θα διεκδικήσω να εφαρμοσθεί το ισχύον νομικά πλαίσιο για το ωράριο εργασίας και εφημεριών μου και σε περίπτωση που δεν δικαιωθώ θα σας καταθέσω και εγώ την παραίτησή μου.
Με εκτίμηση,
Πολυχρόνης Αληβάνης
Διευθυντής
Νεφρολογικού Τμήματος

Δεν υπάρχουν σχόλια: