Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2011

Απάντηση στην Έγγραφη σύσταση!!!!!!!!!





Επιστολή

Προς: Διοικητή Γ.Ν.Ρόδου

Ρόδος 3/10/11


Θέμα:  Απάντηση στην έγγραφη σύσταση προς το πρόσωπό μου



Κε Διοικητά,

         Έγινα ιατρός του Ε.Σ.Υ. κατ' επιλογήν και όχι τυχαία, είχα και έχω την δυνατότητα να εκμεταλλευτώ τις γνώσεις μου για προσωπικό όφελος, όμως επέλεξα να περιμένω να ζήσω, εγώ και η οικογένειά μου από την νόμιμη αμοιβή του ιατρού του Ε.Σ.Υ. αυτή που ορίζει ο νόμος δηλαδή τον μισθό και τις εφημερίες μου. Είμαι εδώ λοιπόν ευσυνείδητα πληρώνοντας το κόστος των επιλογών μου. Μαζί με μένα ταγμένοι στο συνάνθρωπο είναι και οι όμοιοί μου, στο πόστο μας, για την ανάγκη της κοινωνίας, όπως και αν την έχει καταντήσει το σύστημα, για να συνεχίσει να υπάρχει. Ποιός εργαζόμενος, πέραν του τακτικού του ωραρίου, εργάζεται και αμείβεται όπως εργάζονται και αμείβονται οι Ε.Σ.Υ.-τες ιατροί; ποιός εργαζόμενος, παραμένει στο πόστο του 3-4 συνεχόμενα 8ωρα, παίρνοντας, επίδομα εφημέρευσης;
Η δική μας υποχρεωτική υπερωρία, γιατί να μην αμείβεται, ως υπερωρία; γιατί ο κόπος και τα νυχτέρια μας στο συγκεκριμένο  περιβάλλον, εκτεθειμένοι σε πάσα νόσο και ασθένεια δεν τυγχάνουν, αναγνώρισης, σεβασμού, ή έστω οικονομικής ανταπόδοσης, αλλά γίνονται, καθημερινά, στόχος που σημαδεύουν όλοι, ακόμη κι εσείς, που από το νόμο, οφείλετε να μας προστατεύετε;  
Πρέπει να καταλάβετε έστω και μία φορά την ανάγκη που πλέον έχουν όλοι οι συνάδελφοί μου για την έγκαιρη πληρωμή των δεδουλευμένων εφημεριών τους. Άλλωστε γνωρίζετε καλύτερα από τον καθένα ότι θα θα καθυστερούσε πολύ περισσότερο και ίσως να μην γινόταν  η αποπληρωμή τους για κάποιους μήνες εάν εγώ προσωπικά 
και οι συνάδελφοί μου στην Ε.Ι.Ν. Ρ. & Κ.Υ. με τις προσπάθειές μας δεν βοηθούσαμε συνεχώς, χωρίς να 
είναι υποχρέωσή μας, την αδυναμία και αστοχία του συστήματος του όποιου κομμάτι είστε και εσείς.
Σε αυτή την γραμμή θεώρησα λοιπόν ότι το ένταλμα που με τόσο κόπο κάθε μήνα καταφέρνουμε να υπογραφεί έπρεπε να κοινοποιηθεί στο ιατρικό σώμα και βέβαια δεν αντιλήφτηκα ότι  ήταν  κρατικό μυστικό του οποίου η φανέρωση του θα προκαλούσε την έγγραφη σύστασή σας στο ύφος αυτό.
Κε Διοικητά όλοι εμείς βρισκόμαστε στις θέσεις μας με αξιοκρατικά κριτήρια διαμέσου προκηρύξεων  δεν τοποθετηθήκαμε. Θα είμαστε πιθανώς και με το πέρας της δικής θητείας συνεχίζοντας το έργο μας και σε καμία περίπτωση δεν αμειβόμαστε όπως αμείβεστε εσείς, στην ώρα σας, για να βάλουμε τα πράγματα στην θέση τους. 
Τα υπόλοιπα που μου προσάπτετε είναι  άδικες κατηγορίες και συκοφαντίες και απαιτώ να τις αποσύρετε άμεσα. 
Καταλήγοντας σας θυμίζω ότι μια κοινωνία δεν γίνεται να προχωρήσει στηριζόμενη, μόνο σε οικονομικά στοιχεία και μεγέθη, δεν βασίζεται στην κοροϊδία, τον εξευτελισμό και μηδενισμό της προσωπικότητας του άλλου. Το νοσοκομείο μας του όποιου προΐσταστε, αυτή την χρονική περίοδο, είναι ένα υποσύνολο της κοινωνίας.
Είμαι και θα είμαι από την πάστα των ανθρώπων που αντιλαμβάνονται και σέβονται την έννοια της ντροπής. Λυπάμαι  και ντρέπομαι, γιατί μαζί με τους ομοίους μου εμπιστευθήκαμε και υπηρετούμε ένα σύστημα, που αποδεικνύεται,  ανήθικο, που μας προδίδει, καθημερινά και δημιουργεί ένα ζοφερό μέλλον, για τα παιδιά μας.


Κινούς ΒασίληςΕπιμελητής Α' Μ.Ε.Θ. 
Γ.Ν. Ρόδου




Κοινοποίηση :με υπογραφή, όπως έχετε  υποχρέωση σε αυτούς που
κοινοποιήθηκε το έγγραφό σας.







                                                                                                                             

Δεν υπάρχουν σχόλια: