Παρασκευή 7 Ιανουαρίου 2011

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΥΚΑ κ. ΑΝΔΡΕΑ ΛΟΒΕΡΔΟΥ στον δημοσιογράφο κ. ΝΙΚΟ ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ

Κλίκ εδώ:

http://www.yyka.gov.gr/ministry/grafeio-typoy/deltia-typoy/2011/synenteyksi-toy-ypoyrgoy-yka-k.-andrea-loberdoy-ston-dimosiografo-k.-niko-chatzinikolaoy


............Εγώ όσο περνάνε οι μέρες και οι εβδομάδες έχω ζητήσει από όλους τους φορείς, τους συνδικαλιστές, τους γιατρούς, τους διοικητικούς υπαλλήλους, τους νοσηλευτές -αυτοί οι τελευταίοι είναι και οι ήρωες του συστήματος- από τα πολιτικά κόμματα, από την «επιστήμη», να ετοιμαστούν διότι 1 με 2 με 3 Απριλίου ο διάλογος ξεκινάει.
Εγώ όρισα ως εταίρο του Υπουργείου τον Καθηγητή τον κ. Λιαρόπουλο να αναλάβει να κάνει μία ομάδα, η οποία θα μου εισηγηθεί τι ακριβώς θα πρέπει εγώ να έχω υπόψιν μου όταν αρχίσει ο κοινωνικός διάλογος -εισηγητικά έχει οριστεί αρμόδιος κι όχι τίποτα άλλο- κι από κει και πέρα θα δούμε πως θα πάει ο διάλογος που θα κρατήσει τρεις μήνες και από την 1η Ιουλίου θα αρχίσει η εφαρμογή............ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΩΝ

Το ενδεχόμενο να επιτρέπεται το κάπνισμα σε μεγάλα κέντρα διασκέδασης και καζίνο, αφήνει ανοικτό ο υπουργός Υγείας.

 O κ. Ανδρέας Λοβέρδος σημείωσε ότι στα κέντρα διασκέδασης άνω των 400 τετραγωνικών μέτρων και στα καζίνο, η λύση είναι να υπάρχει εξαγορά του δικαιώματος του καπνίζειν με κάποια χρήματα που θα πηγαίνουν υπέρ νοσοκομείων.
Σημειώνεται ότι τα εν λόγω καταστήματα έχουν εξαιρεθεί από τις διατάξεις του αντικαπνιστικού νόμου έως την 1η Ιουνίου 2011.






Δεν υπάρχουν σχόλια: