Παρασκευή 13 Μαΐου 2011

Η ΔΗΛΩΣΗ ΕΠΙΣΧΕΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ ΑΠΟ 100 ΓΙΑΤΡΟΥΣ



ΔΗΛΩΣΗ  ΕΠΙΣΧΕΣΗΣ   ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Τ… ……………………………………………………………………………
(Ονοματεπώνυμο, ειδικότητα, βαθμός)
(κατοίκου ..........................................................................................................
ΠΡΟΣ
Το Ν.Π.Δ.Δ. με την επωνυμία ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΡΟΔΟΥ
όπως αυτό εκπροσωπείται νόμιμα από τον Διοικητή και Πρόεδρο του ΔΣ.
------------------------------ ------------------------
 1)Λόγω των σοβαρών ελλείψεων σε νοσηλευτικό και ιατρικό προσωπικό και λόγω του υψηλού αισθήματος ευθύνης απέναντι στους νοσηλευόμενους ασθενείς μου,  σεβόμενος τον εαυτό μου , για την μη τήρηση των κανόνων ασφαλείας  που επαπειλεί την υγεία  και την προσωπική ασφάλεια μου και των ασθενών μου
2) Λόγω ότι μου οφείλετε  δεδουλευμένες εφημερίες των μηνών  Δεκεμβρίου 2010 και Ιανουαρίου, Φεβρουαρίου Μαρτίου, Απριλίου  2011 συνολικού ποσού …………………….Ευρώ περίπου.
Σας ΔΗΛΩΝΩ
Ότι από την….   / … /2011  προβαίνω σε επίσχεση  εργασίας ,   μέχρι να διασφαλισθούν οι όροι υγιεινής και ασφάλειας στην εργασία μου και να αποπληρωθούν οι δεδουλευμένες εφημερίες μου

Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματός μου
……………………………………………………
(Τόπος) (Ημερομηνία)
Ο/Η  Εργαζόμεν___  Γιατρός

Δεν υπάρχουν σχόλια: