Πέμπτη 3 Απριλίου 2014

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΟ ΤΗΣ ΚΑΡΠΑΘΟΥ

Αγαπητέ συνάδελφε λυπάμαι πραγματικά που είμαι αναγκασμένος να απαντήσω στην επιστολή σας που δημοσιοποιήσατε  .Πιστεύω ότι είστε ,χωρίς να σας γνωρίζω, ένας νέος συνάδελφος που ξεκινάει την καριέρα του και αποφάσισε να υπηρετήσει την απομακρισμένη Κάρπαθο σαν επικουρικός ιατρός . Εγώ πλέον έχω δέκα πέντε χρόνια που υπηρετώ το ΕΣΥ από διάφορες θέσεις ,ως χειρουργός για πέντε χρόνια στο νοσοκομείο της Ρόδου και και στη συνέχεια ως εντατικολόγος στην ΜΕΘ του νοσοκομείου μας. Ελπίζω ότι γνωρίζεται την σημασία που έχει για ένα νοσοκομείο η ΜΕΘ.
Δεν περίμενα από ένα νέο συνάδελφο να απαξιώνει με αυτό τον τρόπο όχι εμένα προσωπικά αλλά στο πρόσωπό μου όλους τους γιατρούς που καθημερινά δίνουν μάχη για την ζωή στις ΜΕΘ όλης της χώρας. Δεν θέλω να αναφερθώ   στους νόμους που παραθέτεται διότι εάν ίσχυαν όλα αυτά που λέτε δεν θα αναστέλλονταν η απόσπαση σας. Πρέπει να γνωρίζεται ότι υπάρχουν εκατοντάδες νέοι γιατροί στην χώρα που προσφέρουν τις υπηρεσίες τους σε πολύ ποιο δύσκολες και αντίξοες συνθήκες από ένα ΚΥ ενός μεγάλου νησιού.Δεν γνωρίζω κανένα  να ζητάει ειδική μεταχείριση που  εάν δεν του παρέχεται να εκβιάζει με παραίτηση .Σεβόμενος λοιπόν τον καθημερινό αγώνα αυτών των συναδέλφων που δεν έχουν μπάρμπα στην Κορώνη είμαι αναγκασμένος να υπερασπιστώ το αυτονόητο .Ότι δηλαδή  οι νόμοι ισχύουν το ίδιο για όλους. Επίσης  είμαι υποχρεωμένος να απαντήσω στο αστείο επιχείρημα των πολιτικών αντιπαραθέσεων  και διαφορών .Πως είναι δυνατό να ισχύει κάτι  τέτοιο αφού ούτε σας γνωρίζω προσωπικά και ούτε μπορώ να ξέρω ποια είναι η κομματική σας ταυτότητα εάν υπάρχει . Εκτός και εννοείται ότι θα έπρεπε να φανταστώ ότι έχετε κάποιον μέντορα στην κυβέρνηση που σας προστατεύει. Καταλήγοντας θα ήθελα απλώς να σας συμβουλέψω σαν παλαιότερος συνάδελφος, που στην μέχρι τώρα καριέρα του όχι  δεν έτυχε ευνοϊκής μεταχείρισης  από κανένα αλλά αντιθέτως κάποιοι προσπάθησαν ,και μερικές φορές τα κατάφεραν ,με την βοήθεια πολιτικών  μεντόρων να με βλάψουν παρανομώντας .Ευτυχώς που υπάρχει και η δικαστική οδός που στο τέλος με δικαίωσε. Μάθε να στηρίζεσαι σε εσένα τον ίδιο χωρίς να έχεις ανάγκη κανένα να σε προστατεύει ,στη δύσκολη στιγμή  θα σε εγκαταλείψουν όλοι.

Δεν υπάρχουν σχόλια: