Σκάνδαλο με τις διαφημίσεις του ΚΕΕΛΠΝΟ
Ρεπορτάζ: Πέτρος Κουσουλός - Παναγιώτης Βλαχουτσάκος
Νέα στοιχεία για το οικονομικό πάρτι το οποίο είχε στηθεί την τελευταία δεκαετία στο Κέντρο Πρόληψης Νοσημάτων (ΚΕΕΛΠΝΟ) και τη δυσεξήγητη προστασία που έλαβαν τα ανώτατα στελέχη του από την πολιτική ηγεσία αλλά και τους ελεγκτικούς μηχανισμούς προκύπτουν από την έρευνα της zougla.gr.
Στο κάδρο του διαχρονικού, οικονομικού, σκανδάλου προστίθεται και μια καταγγελία σοκ. Προέρχεται από γνωστό εκδότη της περιφέρειας η οποία εμπλέκει στην υπόθεση και πολύ γνωστή διαφημιστική εταιρεία που είχε αναλάβει να… προωθεί τις υπηρεσίες του Οργανισμού.
Το διαφημιστικό «περιστεράκι» του Φορέα φέρεται, σύμφωνα με τα καταγγελλόμενα, να επισκέφθηκε και ενημερωτικές ιστοσελίδες, οι οποίες ούτε καν υφίσταντο. Ναι, καλά διαβάσατε. Το ΚΕΕΛΠΝΟ κατέβαλε, μέσω γνωστής διαφημιστικής εταιρείας, ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσό, προκειμένου να διαφημιστεί σε ένα ιστότοπο ο οποίος δεν υπήρχε.
Το «χρυσό» περιστέρι
Η υπόθεση άρχισε να ξεδιπλώνεται λίγο πριν τη διεξαγωγή των βουλευτικών εκλογών, το Μάιο του 2012.
Εκείνη την περίοδο, ο εκδότης της εφημερίδας «ΝΕΑΠΟΛΙΣ» στην Καβάλα, κ. Σταύρος Δεληγιάννης, δέχθηκε ένα τηλεφώνημα από την «Α&Β ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ», η οποία τον ενημέρωσε ότι επιθυμούσε να καταχωρήσει μια διαφήμιση σχετικά με τις δράσεις του ΚΕΕΛΠΝΟ.
Ερωτηθείς για ποιο μέσο ενδιαφέρεται να καταχωρηθεί η διαφήμιση (ραδιόφωνο ή εφημερίδα), ο κ. Δεληγιάννης άκουσε τον υπεύθυνο της εταιρίας να του λέει ότι ο φορέας ενδιαφέρεται να διαφημιστεί μέσω banner σε ιστοσελίδα. Το παράδοξο της υπόθεσης είναι ότι το εκδοτικό συγκρότημα του κ. Δεληγιάννη δεν είχε ιστοσελίδα!
«Έστειλα εγγράφως την πρότασή μου και τους είπα ότι μπορώ να φτιάξω μια ιστοσελίδα και να καταχωρήσω εκεί το διαφημιστικό banner. Παράλληλα, τους ρώτησα πώς και δεν επέλεξαν να βάλουν διαφήμιση στην εφημερίδα ή στο ραδιόφωνο, τα οποία έχουν μεγάλη ακροαματικότητα» αναφέρει χαρακτηριστικά ο κ. Δεληγιάννης ο οποίος φιλοξενήθηκε στην εκπομπή «Cosa Nostra» του zougla radio.
Η απάντηση όμως που έλαβε τον έβαλε σε σκέψεις. Ο υπεύθυνος της διαφημιστικής εταιρίας τον ενημέρωσε ότι αν επιλέξει να διαφημίσει το ΚΕΕΛΠΝΟ μέσω ιστοσελίδας, τότε θα λάβει άμεσα τα χρήματα της διαφήμισης, κάτι το οποίο δεν θα γινόταν αν επέλεγε να διαφημίσει τον οργανισμό μέσω της εφημερίδας. Διαδικασίες fast track δηλαδή.
Banner… προχρονολογημένο
Στη συνέχεια ο εκδότης διεμήνυσε στην διαφημιστική εταιρία εγγράφως ότι δέχεται τη συνεργασία, αρκεί να περιμένει περίπου 40 ημέρες μέχρι να κατασκευαστεί ο ιστότοπος. Τα παράδοξα όμως συνεχίστηκαν…
Το απαντητικό email που εστάλη από την διαφημιστική εταιρεία στον κ. Δεληγιάννη, του ζητούσε να τιμολογήσει ένα προχρονολογημένο banner.
Δηλαδή, με απλά λόγια, να κόψει ένα τιμολόγιο, στο οποίο να αναφέρεται ότι το διαφημιστικό banner προβλήθηκε στην ιστοσελίδα τις ημέρες που εκείνη δεν ήταν καν στον «αέρα» του διαδικτύου!
Η ύποπτη υπόθεση όμως δεν τελειώνει εδώ. Η διαφημιστική εταιρεία που διαχειρίζεται μεγάλο μέρος της «καμπάνιας» του ΚΕΕΛΠΝΟ δήλωσε πρόθυμη να καταβάλει 1.400 ευρώ για διαφήμιση πέντε ημερών (από 6/4/2012 έως 11/4/2012) σε μια ανενεργή ιστοσελίδα! Στη συνέχεια μάλιστα τα κατέθεσε κιόλας…
Και όλα αυτά τη στιγμή, που ο ίδιος ο εκδότης έχει στείλει επίσημη πρόταση, η οποία ανέφερε ότι η ιστοσελίδα της εφημερίδας (όταν κατασκευαστεί), ζητά από τον οργανισμό να της καταβάλει 3.500 ευρώ για διαφημιστική καμπάνια που θα διαρκέσει όχι πέντε ημέρες, αλλά πέντε μήνες!
Δείτε την καταγγελία-σοκ του εκδότη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου